6 февр. 2012 г.

"ԽԵՂԿԱՏԱԿԻ ԶԱՌԱՆՑԱՆՔՆԵՐԸ" գրքի շնորհանդես



"Խեղկատակի զառանցանքները" արդեն վաճառքում, ՄԻԱՅՆ Բուկինիստ և Բյուրոկրատ գրախանութներում...

Գրքի շնորհանդես`
ՄԱՐՏԻ 4-ին, ժամը 17:00-ին Բյուրոկրատ գրախանութում:

Ծրագրում` մամուլի ասուլիս, ընթերցումներ, գեղարվեստական մաս, հյուրասիրություն...

Սիրով հրավիրում եմ Բ Ո Լ Ո Ր Ի Ն...

Մինչև զառանցանքները...
Ես ինձ գրող չեմ համարում: Գրվածքներս անվանում եմ "ցնդաբանություններ" կամ "զառանցանքներ": Ուղղակի էդ ամենն իմ կողմից գրի է առնվել, քանզի արտահայտվելու կարիք ունեի: Միգուցե դա ինչ-որ մեկին պետք է, գրողը տանի...
Հնարավոր է դա Ձեզ թվա անսովոր ներկայացում կամ "փախած" ֆիլմ որևէ "սյուռ" ռեժիսորի անձնական արխիվից, որը նախատեսված չէ լայն մասսաների համար:
Ուստի դա ևս ռեժիսուրա է, իմ զգացողությունների ռեժիսուրան...
Տարօրինակ կադրեր ու միզանսցեններ...
Պարադոքսալ և աբսուրդ ԿՅԱՆՔ-ԹԱՏՐՈՆ` թաքուն նկարահանած խեղկատակի գերզգայուն տեսախցիկով:
Փորձենք կարդալ? Խոստանում եմ Ձեզ միայնակ չթողնել ու ընկերակցել, եթե իհարկե թույլ կտաք:
Այն փոքր-ինչ յուրօրինակ աշխարհ է, ուր Դուք մուտք կգործեք...
Այդ աշխարհում Դուք կգտնեք ու կճանաչեք ինքներդ Ձեզ:
Գրքի վերջում անակնկալ - DVD սկավառակ, որի վրա վերոհիշյալ ցնդած ռեժիսորի նկարահանած կարճամետրաժ ֆիլմերն են...

Միշտ Ձեր Արթուրո Սայան:

Եվ այսպես, պայմանավորվեցինք. Փ Ե Տ Ր Վ Ա Ր Ի 23-ից "Խեղկատակի զառանցանքները" արդեն վաճառքում, ՄԻԱՅՆ Բուկինիստ և Բյուրոկրատ գրախանութներում...
Գրքի շնորհանդես` Մ Ա Ր Տ Ի 4-ին, ժամը 17:00-ին Բյուրոկրատ գրախանութում:
P.S. Շնորհանդեսի շրջանակներում սպասվում են հաճելի այլ անակնկալներ...
Մինչ հանդիպում))) Սպասում եմ Ձեզ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий