12 февр. 2011 г.

"ՎԻԶՆԵՐՍ ԾՈւՌ Ու ՀԵՏ ՆԱՅՈՂԻ ՍԿԶԲՈՒՆՔՈՎ"

Բարև: "Բրավո հայեր" ամսագիրը, որի նոր համարին /համենայն դեպս ես/ շատ էինք սպասում, վերջապես լույս տեսավ` ծնվեց:
Ստորև Ձեզ եմ ներկայացնում ինձ հետ այն շատ ԱՆԿԵՂԾ հարցազրույցը, որի մասին ՖԲ-ով լիքը ՓԻ-ԱՌ էի անում, միայն հաճույքի` տվյալ պարագայում, այսպես կոչված, կայֆի համար:
Բլոգում հարցազրույցի տպման որակի համար /ոչ բուն հարցազրույցի իմաստով, այլ տեսողական/ հայցում եմ Ձեր ներողամտությունը, եթե ինչ-որ բան պարզ չլինի` կարդացեք սկզբից կամ մոտակա կրպակից գնեք ամսագիրը ընդամենը 600 դրամով: Միևնույն է այդ գնով նորմալ սուրճ չեք ճարի քաղաքի սրճարաններում...))) Լավ, էս մասին արդեն խոսել ենք առանձին նյութում...
Արդեն զգացի, որ չեմ կարող ասել հաճելի ընթերցում, որովհետև տառերը չեն երևում...
"Բրավո հայեր" ամսագրին մաղթում եմ, որ շատ շուտով կայք ունենան, որ միանգամից հղում տանք, ոչ թե էսպես տանջվենք ու Ձեզ էլ տանջենք...

2 комментария:

  1. Bravo Artur jan, hpart em yev urakh ko amen mi hajoghutyunov!!!

    ОтветитьУдалить
  2. KECCES ARTUR DJAN!!!SHAT URAX U HPART ENK AMEN MI KO HACHOXUTJAN HAMAR.NORANOR HACHOXUTJUNNER U BARCRUNKNER ENK CANKANUM KEZ...

    ОтветитьУдалить