15 янв. 2011 г.

ՇԱՏ ՇՈՒՏՈՎ...

‎"ԲՐԱՎՈ հայեր" ամսագրի այս համարում ՇԱՏ ԱՆԿԵՂԾ հարցազրույց ինձ հետ` "Վիզներս ծուռ ու հետ նայողի սկզբունքով"...
Այն մասին, թե...
Թե ինչպես ինձ "տշեցին" քննություններից. փետրվարից ես չեմ ուսանելու Մոսկվայի Մեյերհոլդի անվան ռեժիսուրայի մագիստրատուրայում,
Թե ինչպես եմ ԲԱՑԱՌԱՊԵՍ իմ աշխատասիրությամբ ու առանց "հարուստ հոպար" ունենալու ՀՀ-ում հասել հաջողությունների...
Թե ինչպես են ժյուրիի անդամներն իրենց դրսևորել երևանյան հայտնի թատերական մրցանակաբաշխության շրջանակներում,
Թե ինչպես ես չեմ կրկնի անցյալ տարվա իմ սխալը ու այս տարի կլքեմ Հայաստանը...
Այն մասին, որ "Կատուն շիկացած տանիքին" նոր սենսացիոն ներկայացումը շուտով պատրաստ կլինի, եթե մենք հովանավոր գտնենք և կարողանանք հոգալ ներկայացման ծախսերը: Բեմադրող ռեժիսորներն են Յանա Գաբրիելյանը և ես: Նախապատրաստական աշխատանքները տարվում են, փորձերը գրեթե սկսված են, ներկայացումը նախատեսվում է հանդիսատեսի դատին հանձնել գարնանը...
"Բրավո հայեր" ԱՐԴԵՆ վաճառքում...

Խոստացված նյութեր բլոգի շրջանակներում`
1. Նոր խորագիր Նյու Արթ բլոգի շրջանակներում` "...Փաստորեն", որի առաջին հյուրը լինելու է "Շանթ" ՀԸ-ի "Պարիր թե կարող ես" նախագծի մասնակից Ռոբերտ Խաչատրյանը: Հարցազրույցի ընթացքում բլոգի ընթերցողին կներկայացնենք` ինչ է տեղի ունեցել իրականում և թե ինչու Ռոբը հիմա նախագծում չէ(...
2. Վերջապես ամփոփում եմ "Հայտնի անհայտը" խորագրի հաջորդ հյուրի հետ կապված թեժ քննարկումը Ձեզ հետ: Ձայների ճնշող մեծամասնությամբ /Ձեր ցանկությունները մեր բլոգում իրականություն են դառնում/, այսինքն Ձեր իսկ ցանկությամբ, խորագրի հաջորդ հյուրը լինելու է "Դորիանս" խմբի երգիչ Գոռ Սուջյանը, ով էլ կհյուրընկալվի իմ տանիքում:
3. "Իմ Արա Հետը" պատմվածաշարն արդեն ավարտված է, պատմվածքներից առաջիկայում կտեղադրեմ բլոգի համապատասխան վերնագրի ներքո: "Իրական զառանցանք տանիքում" վեպի վրա շարունակում եմ աշխատել...
Այսօր այսքանը, կհանդիպենք...

2 комментария:

  1. Art jan mersiii mer cankutyunner@ katarelu hamaaaaar...es shaaaat urax em vor gorna taniqum qez hyurnkalvelu..:d ...spasum em vepid sharunakutyan@ anhamber....shaaaat lav temaner es arcarcel BRAVO hayer amsagrin tvac harcazruycumd...ev vor amenakarevorn e skandalayiiin...apreees

    ОтветитьУдалить
  2. Atruro jan maladec......... spasum enq.... ko ankexc harcazruycin...

    ОтветитьУдалить